Jumaat, Disember 26, 2008

wahai kamu yang mulia.

hari ni hari sabtu kan?
maka esok ahad kan?
maka esok aku balik melaka kan?


arghhh, aku masih belum sedia untuk hari-hari sukar yang akan aku hadapi
jadi..
boleh tolong?


  1. tolong doakan aku supaya aku struggle-gila-babi untuk sem terakhir ini

  2. tolong doakan aku supaya aku mempunyai masa yang cukup untuk segala karya-karya siap dipamerkan

  3. tolong doakan aku supaya aku mempunyai semangat dan jiwa yang utuh dalam seni halus

  4. tolong doakan aku supaya segala yang aku hasilkan dalam karya aku adalah yang bernas, serta emas,bukan sampah semata

  5. tolong doakan aku supaya segala yang aku kerjakan mendapat berkat dari MahaPencipta
    dan tolong doakan aku supaya aku mendapat kecemerlangan dunia dan akhirat.

    tolong ya,pembaca?



semoga tuhan merahmati kehidupan kamu yang mulia ini :)
Amin.