Jumaat, Disember 12, 2008

sehari suntuk di KL.

okay aku baru aje balik dari KL. Pegi balik satu hari je. Caghe kan?

Sampai sini pkl 5 pagi. Naik bus okay zaiem, naik bus. Huh sebabnye kami sepatutnye balik jb naik kete tau,since zaiem dah cakap dia nak ikot skali. So bila dah sampai pudu kami expect memang akan balik naik kete dengan zaiem. Then bila dah sampai klcc, round2 ape sume tetibe dapat msg dari seorg jejaka TAMPAN abes bernama zaiem,

"babe, wa x dpt dtg ah..my dad x bagi wa pg.huhu sorry sgt2."


uishhhh bersabar la eh rakan rakan. kami sangat menyirap tapi ape lagi yang kami boleh buat selain bersabar jea? kan? tp kami nak balik cemane? tiket belum beli. kalu tiket abis cemana?

ha walaubagaimana resah gundah gelisah sekali pon,kami tetap buat0buat happy dan seperti tiada masalah.terus dengan window shopping.sale lah mat!









Lepas jalan jalan tu jumpe lind skali. & & hazra & amir ngan rakannye sape tah tak kenal. Kami pon bergerak ke MIA art house,nak pegi rantai.ujan renyai2.tapi agak frust jugak aku bikos rantai this year xgempak macam sebelum ni.artwork kureng,booth pon tak banyak.aku rase cam rantai pnye management dh b'tukar,budak2 rangers pon ramai yang takde semalam. eh keee aku yg tak jumpe? entahla. yang aku jumpe/nampak cuma akim,fad,nab,nvrmind,kadir & sape tah lagi.tapi siyes xberape nak best.huhuhu.ingat nak jumpe ano & amy tapi x sempat lah. dude. sorry guys!




lepastu sambung jalan jalan lagi kat klcc.bongok gile tak beli flip flop.padahal dah masuk kedai reef dah kan.hahaha bongok nye anei.(si shah ske eja nama aku cenggitu,anei)dah balik baru nak menyesal xbeli flip flop.lepas makan kat kenny rogers, gedebak gedebuk dah pukul 10 so kitorg kenala belah untuk dapatkan ticket yang telah dibeli oleh fizi,mimi punye member upm.
oh, THANKS A LOT,fiziiiiiiiiiiii!






kami naik tren smpai serdang, & then fizi amek & hantar kami sampai stesen shah alam. ya allah laju nak mampuih dia bawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkk! kami dalam keta tu macam orang gila terjerit-jerit hahaaha aku dah la yang paling cuak gile kayyyy. macam2 doa aku bace. Siap mengucap penuh dua kalimah syahadah lagiii takut2 ajal nak dekat ke kan.
aha yes aku memang menggelabah sikit!
eh kat federal highway s.alam tu jam pulak tu,kalau bawak macam manusia biase memang la tak sempat! so malam tu kena jadi luar biasa sikit.hahahah.tapi naseb baik fizi tu power nak cilok2 kan haaaaa.dah nak smpai kat corner nak masuk stesen bus s.alam tu si fizi ni bleh belok last2 minit. sebab si mimi ckp "belok kanan wei kanan" si shano plak "ehhhh bukan laaa kiri!" uh nasib baik fizi ikot cakap shano kan, kalu ikot ckp mimi dah salah jalan dah.time belok tu mmg laju nak mampuih,bunyi kete mcm org wat drift! ahahahaha sampai stesen bus 11.05pm ok!bus kitorg 11.15.uh power x power mamat fizi tu kan.sampai2 sume org tengoooook haha kitorg ketawe cam org gile.uih cuak gile gua!x eksiden plak tu!huhuhu alhamdulillah sgt2.pastu dah naik bus ape sumeeee penattttttt bus tu sejuk gile dan kami pon tidooooooo.sampai pukul 5 pagi,finiey(feeq's bf) amik.n dh sampai umah feeq,mandi dan tidooooooooooooooooooo~
uh mmg syooooooooooook!next year nk buat lagi!kan feeq?
hahaha.