Rabu, Disember 10, 2008

please.

ohh tuhan tinggal bape ari je lagi ni.result dh nk kuaaaaaa damnnnnnnn!oh pleaseeeeeeeee!x sanggup tapi nak risau2 pon bukannye boleh ubah result aku kan?sooooo alah ape2 la result tu lantak la ape nk jadik jadikla huhu.*buat2 tak risau*

Dah nak naik sem baru.masuk balik ke kampus life.sem depan aku kena struggle!ok!struggle!kena duduk uma sewa sem dpn,mesti lagi susah idup aku nanti.aku tak suka sangatla life kat sana.kawan2 kat sana pun.lain.lain dari kawan2 skola aku.memang susah nak jumpe true friends skrg ni kan.backstabbers bykla.kalu tengok depan2 uh mmg baik gile la skali rupenye cakap2 blakang aku kan.aku sakit hati ari2 sbnanye,oh mungkin bukan ari2 la.pastu yg tak cakap blakang plak bila cakap dpn2 pon ayat2 menyakitkan ati.kadang2 die pnye gurau aku xle tahan la.ke aku yg sensitip ha?eh tak kot.huhu.ishh 2saba je eh hani.kau mmg dilahirkan utk jadi seorang penyabar kan.

malas betol aku nk dok sane lame2.cpt la pegi shah alam la tolong laaaaa huhuhu aku nk kwn2 skola aku.xpon yg macam kawan2 skola aku pon ok la.hum aku rasa kawan2 uitm yg btol2 ok pon bleh dikira kot.ummm maybe hazra,muaz,didie,aiena,ain,jane,wanie n akak2 senior aku dulu tuuuuu kak noli,kak ikin,k nana,k aina,k nor,n diana!huhuh rinduuuu.but i know,things changed.apebenda sume takkan sama dgn ape yg aku lalui skrg.umo pon dh 20.mestila byk benda dh berubah.kan?

uh cakap pasal umo dh 20.aku rasa mcm dh besa je.kawen pon dh bole.hahahah xdela.blum masa la mat!byk lg benda aku nk wat.tp knapa susah sgt ade boyfriend tp cam kena sorok2 dr family kan?maybe pada KAU,benda ni simple.uh yes,mmg simple tp mcm menyeksa diri gak.kalu kuar jalan2 kan hometown sendiri pon x aman.takot t'jumpa sape2 abg ke ape ke kang kantoi mati aku.i mean knapa benda mcm ni pon susah sgt?susah sgt ke nk terime yg aku sayang sgt2 dengan seorang lelaki yang bergelar boyfriend?or or special boyfriend(since aku ade ramai boyfriend a.k.a kawan2 lelaki)aku takot sgt kantoi ngn family bcos aku tau diorg mesti mara ke ape ke.pd diorg cam aku blaja lg so taleh becinte2 la ape la.whats the problem?bukannye aku smpai nk quit tanak blaja sbb gile becinta?uh come on la kan,aku ade cite2 aku takkan la nk sia2 kan idop aku s'diri kan.mak pak org lain ok ja bile anak2 mereka dlm umur2 lingkungan spt aku ade bf/gf.takdehal pon.


so tell me is this fair?i dont think so.