Jumaat, Disember 19, 2008

konflik diri.

haih, aku ada masalah.

*umm,salah satu dr masalah2 yg aku ada,mungkin*

result dah dapat, jadi maknanya aku semakin dekat dengan sem depan yang bakal menjelma. yea, sem depan. sem yang amat berbahaya, semester 6. semester terakhir. aku akan menghadapi work2 yang besar, dgn kadar waktu yang singkat untuk menyiapkan setiap satu karya. huh, aku harap aku akan expresskan sebaik mungkin perasaan aku, jiwa seni aku dan hati aku terhadap karya2 aku. supaya orang dapat rasa, dan apa yang hendak disampaikan dapat disampaikan dengan mudah.insyaallah :)

hm sem depan juga, aku harus memohon untuk menyambung pelajaran ke tahap ijazah.

argh, inilah masalahnya.ART&DESIGN ada banyak cabang,jadi aku perlu pilih salah satu cabang yang benar2 sesuai dan berpatutan dengan aku la.tapi sampai skaang aku tak tau lg hala tuju aku nanti. aku nak sambung apa? nak buat apa? nak jadi apa?

rasanya aku tak mempunyai sebarang cita-cita, melainkan ingin berjaya demi masa depan yang cemerlang*ya allah poyo nak mampus ayat gua ok*
ya mungkin masa kecik2 dulu aku sibuk nak jadi dokter la, peguam la, cikgu la, hahaha semua tu mengarut,cita-cita tak berasas dan pra-matang.kau pun tahu kan?hahaha.
si dia cakap,

"ambik la fine art. luas sikit kan, awak mesti dah kena ada misi tau skarang ni. masa depan awak ni, jgn main2"

aku tak tau la.family aku surh amik graphic.dlm diri aku?berbelah bahagi.kadang2 aku rasa masa aku tak patut ade dalam fine art.kadang2 aku rasa macam untung gila tergolong dalam anak2 seni halus ni.kadang2 aku rasa aku nak kembali kepada apa yang aku minta dulu,photography-bukan fine art.kadang2 aku rasa graphic design lebih senang untuk aku bina kerjaya yang menjamin.dan kadang2 pula aku terfikir,tak salah kan kalau aku bertukar kepada fashion design?hahahaha ye pembaca,

FASHION DESIGN.

ishh kusut juga.
aku nak sambung apa ni?fine art?photography?advertising?uhh n skarang tetibe rasa jatuh hati pada fashion design plak.lepas tu tiba2 rasa macam journalism pon menarik juga.
hahaha,apebende tah.

annur isfahani,
awak nak sambung apa ni?
nak jadi apa?
APA?


APAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaAA?