Ahad, Disember 14, 2008

haih.awat aku tak boleh shopping ari2?


hahahaha.ok tak tak.itu bukanlah topik yang utama ya.
nak tau takkkkkk tadi aku dapat satu pertanyaan yang cukup gempak dari nadiah.
(gempak?bagi aku la)


"u rasa etr ni fun tak?"




ya allah fun apekebendanyaaaaaaaa!
lagi pulak dengan budak-budak art&design ini.Bila nak buat keje untuk ETR(fundamentals of entreprenuenship) rasa macam membebankan sangat-sangat.Kerja kami dah la mmg sedia banyak,nak layan etr pulak memang hampagas la.Dengan quiz,test,lepastu ada presentation la,dengan proposal lagiiiiii.

Kami banyak keje2 praktikal,duduk kat studio, bengkel, tetibe dapat subject macam etr ni? Uh masuk kelas memang la payah nak pay attention kan.Boring tau tak boringggggg, tapi kami macam layankan je ape yg lect tu cakap.lect kelas kami tu dah la fussy nak mampuih,die lect baru.so dia jadi macam skema la.Pastu lect tu punyalah fussy apebende sume yang ade kaitan ngan company yang kami buat pun nak evidence.Kejap lagi carry mark macam tu aje kan.Mmg la bersabar aku kan,sebab dah struggle wat kerja-kerja etr yang "BEST" itu, ingatkan nak score la.

But then? ini yg kami dpt.

HAMPEHHHHH betol la hidup ni kadang-kadang kan.

Hadoi result dah nak keluar ni,aku memang tensi pasal etr tu je ha.etr tuuuuuuuuuuuuuuuuuu!ish geram geram geram. Kalaulah etr nye gred ni menjatuhkan pointer aku,mmg *tuuuuuuuuuuuut



ahahahhahahaaarrgh tidaaaaaaaaaaaaak!


NEEDS&WANTS;

boleh tak aku nak beg ni?