Khamis, Jun 04, 2009

boleh kamu faham?

hey kamu.

kamu menoleh? yaaa.....

kamu lah.

siapa lagi?





kamu faham x apa yang aku rasa ni?aku taktau macamane aku boleh terima sume tu.sampai tahap mane pun aku bertahan tapi aku tetap lemah.lemah lah!kamu faham tak?heyyy aku pun manusia.aku sama saja dengan mana2 manusia.justeru itu aku tak lari dari fitrah2 manusia yang tuhan pinjamkan.kadang-kadang aku rasa macam aku dh jadi seperti hutan rebah.aku berdiri dengan pegangan akar2 hidup yang patut aku patuhi ,tapi bila ada sesuatu yang mencantas hebat,aku akan rebah jugak.tak utuh.mungkin bekalan makanan dan zat2 yg terkandung tak mencukupi?mungkin aku perlu macam2 lagi untuk mengekalkan kekuatan itu?

ahhhh kalau kau nak tahu kelemahan aku tu akan lagi2 terjadi bila aku lencongkan sedikit pemikiran asal.dan lagi-lagi bila apa ada didepan mata itu sesuatu yang diharapkan,aduih mahu jugak.argh,aku lemahla.betul-betul lemah.





kenapa ya?





kenapa aku takboleh terus kuat ha?




ala,
kamu jgn risau,perasaan aku yg dalam2 masih lagi sama.

aku rasa kamu faham apa yang aku maksudkan.

aku tetap mahu dihargai,

tapi dengan cerita dan cara yang berbeza.











boleh kan?










___________________________________________

wahai tioman,
boleh kamu tunggu aku disana?
:)