Ahad, Mei 31, 2009

cantik

malam tadi pegi jusco. tgk wayang, sama adik beradik. best wooo. aku rasa happy kuar ngn siblings. jarang dpt mcm tu kan :)huhu.

seperti biasa dengan hadiah dr tuhan aku jd penonton kepada pelbagai jenis manusia sekeliling aku. yang laki, yang pempuan, yang tinggi, yg hitam, yg kecik, yg sedang2, yg mengandung...
aku tgk je orang yg mengandung tu



tibe2,




aku rasa mcm satu perasaan baru dtg.aku mula rasa macam org yg mengandung tu cantik dan memiliki "inner-beuty" yang tak ada pada gadis-gadis yang berkeadaan normal yang lain.aku rasa macam bila perempuan tersebut mengandung,tibe2 mcm ada satu sifat-sifat keibuan dan personaliti seorang "bakal ibu" tu menyerlah.sifat2 penyabar bawak kandungan tu kehulur kehilir,sayang pada baby dlm perut tu,die mcm bercampur2 dan menjadi satu aura.aura tu lah yg menampakkan kecantikkan pada seorang ibu mengandung.dapat nampak tak?

maybe dengan itu mcm naik la seri pada wajah beliau.haha tahla aku tak tau pun apasal aku merepek apebenda seri2 muka ape segala ni.tp btol la!itu yang aku rasa.mengandung tu mcm memberi satu kecantikan yang naturally muncul dalam diri si ibu mengandung tu.


kenapa,
kau tak rasa macam tu ke?