Khamis, Jun 25, 2009

perasaan III

aku terlalu bosan.
pandangan aku berserabut aje.dengan charger,plug2 dan extension, invitation card pegi exhibition galeri s.alam,mp3player,vaseline,henset,monitor,keyboard,dan..oh.chopstick sushi pun ade.hahaha
pipi,tangan,betis,gatal2 kene serang nyamuk jahat.seksanya mcm ni.tp aku dh taktau nk buat apa.mungkin menulis/berkarya lagi baik.

oh ya minta maaf sic,karya itu tergendala.lg45%,tggal colouring.dan semua itu perlu mood.aku mmg begini.buat ape bende pun lembap aje.mood pulak mengada2 nak suruh aku ikot dia.
i'm so sorry.

selera tiada,mood tiada.peneman tiada.bosannya.seperti nak lari jauh2 dari semua ni.duduk kat pulau yang tiada kemajuan.rasanya aku akan lebih bahagia ditemani ikan-ikan yang kalerful.hari2 buat bbq,indah kan?

haih semuanya sedang hilang dari perasaan aku.hmm rasanya yang ada cuma satu rasa tidak puas hati pada segelintir individu.aku mohon maaf,tp rasanya aku punya hak untuk tentukan apa dalam diri yg perlu aku ubah.aku tiada berubah pada yang degatif.aku cume memberi sedikit kesegaran pada imej diri sendiri.salahkah?dan itu semua bukan kerasa seseorang atau siapapun juga,aku rasa mungkin kerana masa.atau pergolakan hormon dalam diri yg berubah mengikut apa yang dilihat ,dilalui dan dirasai selama waktu hidup.rasanya aku berhak bukan?jadi kenapa kau mesti pertikaikan benda macam ni?salahkah kalau aku berubah sedikit,kalau itu nampak lebih baik?apakah masalahnya?aku takboleh berubah?aku mesti jadi hani yang sama sampai ke tua.hei,kau pun berubah juga,tp aku tak kisah pun?


kenapa bila aku buat,kau canang2 spt aku tidak layak untuk semua itu?