Khamis, Mei 14, 2009

perasaan

ok ape-apehal pun aku nak ckp yang jam kesayangan aku telah dijumpai hahahahahahahahahahahahhahahahahha ok dah.

kesengsaraan aku dah tamat. ha?kesengsaraan? hahaha tak juga, ia lebih kepada pengalaman sebenarnya. aku tak patut klasifikasi kan usaha aku menuntut ilmu sebagai satu kesengsaraan kan? banyak kenangan la kat uitm melaka tu. ada yang best & ada yang macam tahi. sume aku dah lipat simpan elok2 dalam kotak ingatan. harap2 yang tak best tu xberulang lagi time aku amik degree. insyaallah.
perasaan aku sekarang ni bercampur baur, rindu si dia, rindu anak-anak buah aku, rindu yuohaney, rindu ika, rindu feeq, rindu ema, yan, ajera, muaz, didie, aiena, ain, anokayer, cepet, sic, amy, kak noli, kak aina, kak nana, kak ikin, hu pastu rasa macam nak balik umah sewa n start balik life kat kampus, rasa tak saba nak sambung degree, takut tunggu result, risau knape unc azli xreti-reti nak bank in duit aku. mintak buat painting reti, bank in duit xreti pulak? aih byk benda aku kena buat dengan duit tu. jadi tolooooooooonglah!huhu. aku nak duit tau.

bila dah start cuti ni, aku kena cari aktiviti. mesti. kalu tak hidup aku sia-sia belaka. ceh. dan cuti kali ni aku rasa aku tanak buang masa sangat.





buang masa sikit2 ok lah juga kan?
hahaha.