Ahad, September 06, 2009

Suatu pecahan daripada seribu dalam kepala aku

Harini masih terang,masih ada lagi time untuk aku type ape aku nak type.




Kau tahu tak macamana suatu perasaan tu boleh berubah jadi indah, atau boleh berubah jadi melebih-lebih pulak? Aku tanya pada diri tapi aku tak pernah dapat jawapan. Kau tahu tak jawapannya seperti apa? Kadang kadang aku tipu diri sendiri. Sebab aku takboleh nak tunjuk ape yang aku rasa. Aku rasa itu cara untuk aku hormat orang (seperti yang aku cakap kat afiz)tapi kan boleh jadi aku yang rasa tak senang tu. Akal aku dan reputasi tak salah, yang salah mungkin situasi yang buat emosi aku tak duduk diam-diam. Aku teringin jugak nak jadi macam certain orang yang boleh keluarkan je apa yang ade dalam kepa otak. Lantaklah apa orang lain nak rasa. Ke aku yang 100hipokrit? Dan apa je yang aku boleh dapat? Boleh ke aku dapat Imac sebiji? BAHAHAH



eh jangan ketawa lah.
sebab kau pun sama je.