Selasa, Julai 21, 2009

Perasaan IV

aku tak penah rasa batuk yg teruk mcm ni. setiap kali batuk rasa x puas mcm ada benda yg belum dilepaskan dari batuk tu. setiap kali batuk, perut dan dada aku rasa macam di tekan2 dan dicarik carik.seksa betul.rasa mcm nak mati pun ada.ish astaghfirullahalazim..

hmm sooo today is wednesday,klas x banyak.aku dh abis klas pun ni n now its 12pm.banyak keje wei,tp aku sangat macam malas nak buat.aku tatau kenapa.mood tak de.tak sampai.tak serap dalam kepala otak aku.aku ada klas minor print esok.tp drawing 10helai x siap lg.satu pun tak buat lagi ok?? aku macam blank gila.esok dh nk kena anta itu drawing tp aku still x tau nk wat apa.apa subjct matter aku?haaaaaaaa macamana la wey macamana


argh!
apelah masalah aku ni.


*sakit perut gilababi punya masuk angin ni